Rajd Spadającego Liścia

Jesteś tu: » Strona startowa » Aktualności » Rajd Spadającego Liścia

Dużą atrakcją dla naszych uczniów był udział w tej turystycznej imprezie.

Przepiękna widokowo trasa rajdu wiodła Górami Bardzkimi z Barda Śląskiego przez Niemiecką Drogę Krzyżową, Długą Drogę, Przełęcz Łaszczową, Wysoką Drogę, Owczą Górę do Kłodzka. Następnie nasi wędrowcy wzięli udział w Grze Ulicznej po Kłodzku.

26 września 2009.r pojechaliśmy na rajd. Zbiórka była po szkołą o 8.30 przyjechał po nas bus i zawiózł nas do Barda na stację kolejową, potem szliśmy do Kłodzka. Przechodziliśmy przez piękny las. Mieliśmy dwa postoje. Łącznie przeszliśmy  18 km, 16km do Kłodzka i 2km chodziliśmy po Kłodzku. Byliśmy koło  kościoła na polanie, na której jedliśmy kiełbasy. Organizatorzy dali nam mapę z planem drogi, gdy poszliśmy według tej mapy dzieci zadawały nam różne zagadki, ,jedna z nich była na temat Twierdzy Kłodzkiej. Na Twierdzy jest  labirynt, widzieliśmy całe miasto z lotu ptaka.  Byliśmy w miejscu gdzie jest posąg wilka. Dowiedzieliśmy się, że w czasie wielkiej powodzi w 1997r. woda sięgała do jego paszczy. Kiedy odpowiedzieliśmy na wszystkie pytania, śpiewaliśmy piosenki. I tak zakończyła się nasza przygoda. Nam  wszystkim  bardzo podobała się ta wycieczka.

I ja tam byłam, widziałam i to wszystko opisałam w wielkim skrócie...