Letnia Akademia Języka Angielskiego - dzień piąty

Jesteś tu: » Strona startowa » English Teaching » Letnia Akademia Języka Angielskiego - dzień piąty

Rankiem, od razu po śniadaniu, wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w daleką podróż do Zakopanego.

Po drodze zatrzymaliśmy się w Dębnie,  gdzie podziwialiśmy XV-wieczny gotycki kościółek z drewna, jedyny taki w Europie. Po tej interesującej wycieczce zaskoczył nas korek, przez który nasza podróż troszeczkę się opóźniła. Gdy dotarliśmy do miasta, pierwszym punktem naszej wycieczki była Gubałówka, na którą wjechaliśmy kolejką. Na górze podziwialiśmy panoramę Tatr z Giewontem wybijającym się na pierwszy plan i zatłoczonym Zakopanem w dole, oglądaliśmy stragany i przymusowo słuchaliśmy góralskiego disco polo. Po zjeździe na dół mieliśmy czas wolny na targu i pobliskich Krupówkach, gdzie zajadaliśmy się oscypkami aż do przesady. O 19 wróciliśmy do Krościenka, gdzie zjedliśmy obiadokolację, po której odbył się wieczór gier na stołówce. Rozkoszowaliśmy się grą m.in. w domino i w szachy.

Ponadto od drugiego dnia obozu wybierana codziennie jest Gwiazda Dnia – osoba, która wyróżniła się czymś pozytywnym. Do tej pory byli to: Milena Kamińska, Julia Łojek, Wiktor Twardowski. Dzisiejszą Gwiazdą Dnia został Bogusław Borkowski.

To był bardzo interesujący dzień, zwiedziliśmy inne miasto i odbyliśmy daleką podróż busem.